خدمات تشریفات فرودگاه ها

cip-امام-خمینی

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی (ره)

خدمات CIP فرودگاه امام از سال 1391 با برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به طور رسمی شروع به کار کرد. سالن CIP جدید فرودگاه امام در ساختمانی مجزا از سالن اصلی در روبروی برج مراقبت جنب پاویون دولت VIP قرار دارد.

تشریفات-مهرآباد

خدمات CIP فرودگاه مهرآباد

سالن تشریفات CIP فرودگاه مهرآباد در ترمینال یک طبقه ی فوقانی واقع شده است. این سالن در سالیان دور و ایامی که فرودگاه بین المللی امام افتتاح نشده بود برای پروازهای بین المللی خدمات CIP ارائه می داد لذا این فضا بعد سالها دوباره بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جایگاه-اختصاصی-مشهد

خدمات CIP فرودگاه هاشمی نژاد

ترمینال تشریفات اختصاصی فرودگاه مشهد یکی از قدمی ترین جایگاههای تشریفات در کشور است، می توان گفت بعد از CIP فرودگاه مهرآباد که اولین سالن سی آی پی کشور است، CIP مشهد دومین سالن تشریفات در فرودگاههای کشور بود که راه اندازی و به بهره برداری رسید.

CIP-کیش

خدمات CIP فرودگاه کیش

در فرودگاه کیش یک ساختمان مجزا در کنار سالن اصلی فرودگاه با ورودی اختصاصی برای CIP و البته VIP یا پاویون دولت در نظر گرفته شده است. تفاوت عمده ی سی آی پی کیش با سایر فرودگاهها در ادغام سالن CIP و سالن VIP است.

cip اصفهان

خدمات CIP فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان روزانه پروازهای داخلی زیادی دارد. چند پرواز خارجی در طول هفته نیز در این فرودگاه برقرار است. با توجه به تردد مسافران خارجی و همچنین نظر به اینکه تجار و بازرگانان زیادی از فرودگاه اصفهان تردد می کنند،

cip تبریز

خدمات CIP فرودگاه تبریز

ترمینال CIP تبریز مسیر کاملا اختصاصی و با ساختمانی مجزا در سمت شرقی فرودگاه تبریز قراردادرد.این بخش دارای فضای مناسب برای پارک خودرو می باشد. کلیه ی مسافران پروازهای داخلی و خارجی می توانند، با رزرو CIP از امکانات موجود استفاده کنند. 

cip اهواز (1)

خدمات CIP فرودگاه اهواز

سالن تشریفات CIP فرودگاه اهواز که در سال 1389 به بهره برداری رسید، در سمت چپ سالن پروازهای بین المللی فرودگاه واقع شده است. این ساختمان مجزا دارای امکانات رفاهی مناسبی برای تردد مسافران VIP هست.

cip رشت (1)

خدمات CIP فرودگاه رشت

جایگاه تشریفات فرودگاه رشت در فضایی اختصاصی و جدا از سالن اصلی فرودگاه در بخش سمت راست ترمینال اصلی قرار دارد.این بخش دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران محترم و همراهانشان است.

cip کرمانشاه

خدمات CIP فرودگاه کرمانشاه

جایگاه تشریفات فرودگاه رشت در فضایی اختصاصی و جدا از سالن اصلی فرودگاه در بخش سمت راست ترمینال اصلی قرار دارد.این بخش دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران محترم و همراهانشان است.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟