امکانات CIP فرودگاه کیش

فرودگاه کیش یکی از فرودگاههای کوچک ولی استراتژیک که دارای سرویس CIP است. در فرودگاه کیش یک ساختمان مجزا در کنار سالن اصلی فرودگاه با ورودی اختصاصی برای CIP و البته VIP یا پاویون دولت در نظر گرفته شده است. تفاوت عمده ی سی آی پی کیش با سایر فرودگاهها در ادغام سالن CIP و سالن VIP است. سرویس این سالن به صورت محدود و با پذیرایی نوشیدنی و خوراکی های مختصر می باشد. فضای اختصاصی با طرفیت بیس از 60 نفر که امکان ارائه خدمات به مسافران پروازهای خارجی را نیز دارد از اینرو علاوه بر استفاده مسافران پروازهای داخلی، مسافری که از کیش به خارج از کشور پرواز دارد از خدمات CIP می تواند استفاده کند. این سرویس از خودروهای مناسبی در باند فرودگاه برخوردار است و علاوه بر ون از خودرو لینکلن نیز برای ترانسفر استفاده می کند.

امکانات این سرویس به شرح زیر است:

  • انجام مراحل دریافت کارت پرواز
  • حمل و تحویل چمدان توسط پرسنل
  • خودروی اختصاصی در باند
  • پذیرایی در سالن اختصاصی
  • گیت های اختصاصی بازرسی و گذرنامه (پروازهای خارجی)
  • ترانسفر شهری تاکسی و اجاره خودرو با راننده

کسب اطلاعات بیشتر

در خصوص خدمات CIP فرودگاه کیش بیشتر بدانید

خدمات CIP کیش در پروازهای ورودی (به مقصد جزیره کیش)

 

بعد از رزرو خدمات CIP (آنلاین یا آفلاین) پرسنل CIP در روز و ساعت پرواز پای پلکان هواپیما با بورد اسامی از مسافران استقبال می کنند و با خودروی اختصاصی مسافر را تا ساختمان سی آّی پی همراهی می کنند، در صورتی که مسافر چمدانی در داخل قسمت بار داشته باشد پرسنل از قسمت مربوطه تحویل و به مسافران تحویل می دهند. مسافر تا تحویل چمدان در لانژ سی آی پی استراحت می کند و پذیرایی می شود سپس مسافر در صورت رزرو ترنسفر تاکسی تا هتل یا محل اقامت همراهی می شود.

خدمات CIP کیش در پروازهای خروجی (از مبدا جزیره کیش)

یک روز قبل از پرواز با مراجعه به سایت رزرو یا به صورت تلگرامی و واتس آپی مسافر می تواند خدمات را خریداری کند و در روز پرواز 1.5 ساعت قبل از ساعت پرواز در سالن CIP فرودگاه جنب سالن ترمینال اصلی حضور داشته باشد. پرسنل C.I.P کلیه ی مراحل پرواز شامل تحویل چمدان به بخش بار دریافت کارت پرواز را انجام می دهند و مسافر در مدت توقف در سالن اختصاصی از امکانات آن استفاده می کند. پذیرایی در سالن به صورت مختصر صورت می گیرد. درصورتی کسی از همراهان مسافر به عنوان مشایعت کننده بخواهد وارد سالن CIP شود با پرداخت هزینه ی مربوطه می تواند تا زمان پرواز در کنار مسافر در لانج حضور داشته باشد. در نهایت زمان پرواز مسافر با خودروی اختصاصی تا پای پرواز همراهی می شود.

نکته یک: با توجه به اینکه سالن CIP و VIP (مخصوص سیاسیون و اعضای دولت) در یک ساختمان واقع شده است در بعضی از روزها بدلیل تردد سیاسیون و اعضای دولت امکان استفاده سایر مسافرین از سالن CIP وجود ندارد لذا در صورتی که درخواست شما پذیرش نگردید پیشاپیش عذرخواهی ما را بپذیرید.
نکته دو: هزینه ارائه سرویس در پروازهای خارجی و داخلی متفاوت است.
نکته سه: رزرو 24 ساعت قبل از پرواز الزامیست.
نکته چهار: ساعت کار سی ای پی کیش از 9 صبح الی 21 می باشد. لذا برای پروازهای که خارج این ساعت ها هستند سرویس ارائه نمی شود. 

شرح خدمات قیمت (ریال)
هزینه خدمات تشریفات CIP 3،891،300
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟